Published on 18 Δεκεμβρίου 2015 | by Greekports
0Σε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για τον Άλιμο προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ
Στην επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για την Μαρίνα Αλίμου αναμένεται να προχωρήσει το αμέσως επόμενο διάστημα το ΤΑΙΠΕΔ και χωρίς αυτή τη φορά να βγει «πακέτο» με τις μαρίνες Πόρου, Επιδαύρου και Ύδρας σύμφωνα με ρεπορτάζ του site: capital.gr.
Η μαρίνα Αλίμου είχε βγει το 2013 σε διαγωνισμό μαζί με τις μαρίνες, στην Ύδρα, στον Πόρο και στην Επίδαυρο. Αυτός ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος διότι δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον για δεσμευτική προσφορά παρά το σοβαρό και διευρυμένο επιχειρηματικό ενδιαφέρον που συμμετείχε στα πρώτα στάδιά του. Δυο λόγους αναφέρει το σημερινό management του ΤΑΙΠΕΔ ως αυτούς που προκάλεσαν το άγονο αποτέλεσμα: ο πρώτος είναι η παραπάνω ομαδοποίηση με τις άλλες μαρίνες και ο δεύτερος το ότι «στη μαρίνα του Αλίμου υπάρχουν προβλήματα γνωστά με πραγματικότητες που χρονίζουν εκεί και που πρέπει να αντιμετωπιστούν».
Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας δηλώνει τώρα πως «η δική μας πρόθεση είναι το αμέσως επόμενο διάστημα να ξεκινήσουμε διαδικασία εκ νέου για τη μαρίνα του Αλίμου και είμαστε σε απόλυτη συνεννόηση με τον Δήμο Αλίμου για αυτό το θέμα και ο Δήμος θέλει να αξιοποιηθεί η μαρίνα. Βεβαίως το μοντέλο της αξιοποίησης θα το συζητήσουμε και δεν είναι αναγκαστικά ένα μοντέλο που θα παραπέμπει στα προηγούμενα». Αποκάλυψε παράλληλα πως «έχουν ξεκινήσει και οι διαδικασίες για να αποβληθούν διάφοροι από εκεί, είναι δύσκολο θέμα αλλά όμως θα το προχωρήσουμε».
Στο προηγούμενο σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση της μαρίνας είχε μπει ως όρος να απομακρυνθεί από τη μαρίνα το Δημοτικό κολυμβητήριο κάτι που προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του Δήμου. Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ όμως δεν βλέπει κανέναν λόγο «γιατί πρέπει να απομακρυνθεί το Δημοτικό κολυμβητήριο από τη μαρίνα και τι εμποδίζει το να παραμείνει». Απεναντίας θεωρεί ότι «συνδυάζεται άριστα και θα πρέπει οπωσδήποτε να κατοχυρωθεί η παρουσία εκεί του Δήμου και η λειτουργία του κολυμβητηρίου». Όπως επίσης «δεν μπορεί να μην παραμείνει ο Ναυτικός Όμιλος. Δηλαδή αυτά τα πράγματα πρέπει να είναι στοιχεία που θα ενταχθούν στην αξιοποίηση για να είναι μαζί μας και η τοπική κοινωνία και να έχει οφέλη και η τοπική κοινωνία. Αλλιώς τι νόημα έχει;»
Οι Dogus και Lamda Development, που ελέγχουν και την μαρίνα του Φλοίσβου, αναφέρονται από την αγορά ως εκ των πιθανότερων διεκδικητών με το ενδιαφέρον τους μάλιστα για τον Αλιμο να εκτιμάται ως ισχυρό, όπως εξηγούν στο capital.gr πηγές σε γνώση των προθέσεών τους. Οι όμιλοι πάντως που εμφανίστηκαν στον προηγούμενο άγονο γύρο, εκτός από το σχήμα της Dogus με την Lamda Development, ήταν η J&P Αβαξ, κοινοπραξία των Archirodon Group NV – Α1 Yacht Trading Consortium ΑΕ – Στήριξις Τεχνική ΑΕ, κοινοπραξία των Ακτωρ Παραχωρήσεις ΑΕ – Cosmos Yachting, η Πόρτο Καρράς ΑΕ, η Κάσος Α.Ε., κοινοπραξία των Azimut – Benetti SpA, η Global Liman Isltemeleri A.S., η Ατεσε ΑΕ, η Majestic Marine Engineering LLC FZE και η Envitec ΑΕ.
Πηγή: capital.gr