COSCO Shipping: προσέλκυση νέων δρομολογίων από ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών
H COSCO Shipping Ports «θα εξακολουθήσει να εστιάζει σε μια στρατηγική μεγιστοποίησης των εσόδων ανά κοντέινερ, αλλά και αύξησης του μεταφορικού έργου, μέσω της προσέλκυσης νέων δρομολογίων και διαδρομών από διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών, ώστε να διατηρηθεί η ανοδική πορεία των εσόδων», ανακοίνωσε η εταιρεία. Επιπλέον, μέρος της στρατηγικής της εταιρείας θα παραμείνει η αναζήτηση νέων λιμενικών υποδομών προς εκμετάλλευση, παράλληλα με την ενίσχυση των επενδύσεων σε λιμάνια, όπου διαθέτει πλειοψηφικό ποσοστό και κρίνονται ως στρατηγικής σημασίας, σύμφωνα με ανακοίνωση της. Οι τοποθετήσεις αυτές έρχονται σε συνέχεια της δημοσιοποίησης των εξαιρετικά θετικό επιδόσεων στον Πειραιά: Όπως αναφέρει η COSCO Shipping Ports, η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων, όπως π.χ. η αύξηση της αναλογίας των εγχώριων εμπορευματοκιβωτίων (εισαγωγικό-εξαγωγικό εμπόριο της ελληνικής αγοράς), που αντιστάθμισε μέρος των απωλειών από τα κοντέινερ της Κίνας. Ένας ακόμα λόγος ήταν η αύξηση των χρεώσεων διακίνησης, όπως επίσης και τα αυξημένα έσοδα από την αποθήκευση των κοντέινερ. Η αύξηση τζίρου και κερδοφορίας που κατέγραψε η «Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά» (ΣΕΠ), θυγατρική της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, κατά το φετινό πρώτο εξάμηνο ήταν σημαντικότατη: τα έσοδα κατά το πρώτο εξάμηνο διαμορφώθηκαν σε 149,1 εκατομμύρια δολάρια αυξημένα κατά 7,4% και το καθαρό αποτέλεσμα ήταν 17,93 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε αύξηση 17,9% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Τα μεγέθη αυτά δείχνουν την αποτελεσματικότητα της εταιρείας διαχείρισης των προβλημάτων 2,3 του οργανισμού λιμένος Πειραιώς ειδικά καθώς έρχονται σε μία περίοδο κατά την οποία οι αριθμοί των εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν υποχώρησαν σε σχέση με το 2021, ως αποτέλεσμα των σημαντικών καθυστερήσεων των φορτίων, ιδίως στα λιμάνια της Κίνας, λόγω της έξαρσης κρουσμάτων της πανδημίας, ιδίως το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου. Ειδικότερα, κατά το φετινό πρώτο εξάμηνο, ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που διακινήθηκαν σημείωσε πτώση 9,6% σε ετήσια βάση, σε 2,14 εκατ., από 2,37 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
