One Team – Your Phygital Agency
Ad

News

Published on 01 Ιουνίου 2018 | by Editor

0

Από το νέο έτος τα έργα στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

Πηγή: in.gr

Τη βούληση της νέας διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης για έναρξη από την 1η Ιανουαρίου του 2019 «ή έστω στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του νέου έτους» των σειράς έργων στο λιμάνι, που περιλαμβάνονται στις υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ, τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σωτήρης Θεοφάνης.

Ο ίδιος επισήμανε ότι η διοίκηση «περιμένει από τα υπουργεία να τη διευκολύνουν στο να γίνει γρήγορα η ωρίμανση των έργων», καθώς -όπως επανέλαβε- στόχος της είναι οι υποχρεωτικές επενδύσεις (σ.σ. στις οποίες τη μερίδα του λέοντος κατέχει το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας) να ολοκληρωθούν σε τέσσερα έως τεσσεράμισι χρόνια από την έναρξή τους, αντί των επτά που είναι η συμβατική της υποχρέωση.

«Αναμένουμε γρήγορες αδειοδοτήσεις και να μην υπάρχει σύγκρουση αρμοδιοτήτων μεταξύ φορέων του δημοσίου. Εκτιμούμε ότι θα υπάρχει θετική ανταπόκριση» τόνισε, ενώ γνωστοποίησε ότι στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του διοικητικού της συμβουλίου, στις 6 Ιουνίου, έχει τεθεί ως θέμα «να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την πρόσληψη ανεξάρτητου μηχανικού που θα προχωρήσει την ωρίμανση των έργων».

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι αλλάζει η στόχευση της εταιρείας ως προς τη διαχείριση των ταμειακών της διαθεσίμων, καθώς στο εξής, αντί τα χρήματα να συσσωρεύονται στα ταμεία της, όπως προτιμήθηκε στο παρελθόν, θα κατευθύνονται και σε επενδύσεις, «όχι μόνο επειδή έχουμε υποχρέωση, αλλά κι επειδή το πιστεύουμε (ότι έτσι πρέπει να γίνει)». Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση έχει ήδη προωθήσει μια σειρά από ενέργειες, που θα της επιτρέψουν να υλοποιήσει τις προτεραιότητές της: σε αυτές περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η προμήθεια υπερσύγχρονου εξοπλισμού για τη διαχείριση φορτίων.

Η «πόρτα» του λιμανιού να βρίσκεται στα Βαλκάνια

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο κ. Θεοφάνης και στην επιδίωξη για εντατική αξιοποίηση -και διεύρυνση- του φυσικού χώρου δραστηριοποίησης του ΟΛΘ. «Αυτό όμως, δεν μπορείς να το πετύχεις, αν δεν έχεις σχεδιασμό για δημιουργία εμπορευματικών κέντρων -dry ports- στις γειτονικές χώρες, ώστε η πόρτα του λιμανιού μας να μην είναι εδώ στη Θεσσαλονίκη, αλλά σε αυτές τις χώρες. Μέσα στο 2018 εκτιμώ ότι θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε συγκεκριμένες επιχειρηματικές κινήσεις σε αυτό το πεδίο» σημείωσε.


About the Author





greekportsads

Comments are closed.

Back to Top ↑